| welcome to my Kingdom | Follow ? | Go back home ? |
//Lollipop Lover
MANGGIS
Friday, June 24 | 09:39 | 0 comments



niah lar nme nyer buah mangga.....kn2...???hehehe....hang cye, hang bodo....hahahaha
nieh lar buah manggis my dear......thts is my favorite fruit.....looks delicious ryte.....
yum2....abah i bely kan tok i tw.....he knows my favorite....luf ya abah.... <3
so yummy.....
manggis nieh lau pd i lar, cm owg gax....
na tw sbb pew i kap cm uh..???
manggis kn lua nyer ampk cm xlawa, hitam2 purple.....tp dlm nyer putih bersh.....
cm uh gax lar ngn owg yg bek kn.....luarn xlawa tp dlmn bersih sgt.....
but i admit, im not like tht person i told.....
i nieh xdew lar jht sgt....xdew lar bek sgt gax....
tp i xkn sesekaly kco hbgn owg len.....
bkn desperate like u all think....its not me who is desperate....
opppssss.......t'lebih suda....lary dr tjok plax....hehehe
oke2..juz 4get bout it....out of topic....hehehe
tp yg penting, i tw pew yg i wt n i eppy ngn pew yg i dew skunk nieh....
no one can hinder my desire except my parents....
i luf wht i doing ryte know.....who r u wnt to stop on wht im doing.....
nobody perfect ryte...???
ehhh......i ase cm da out of topic jerk nieh....hehehe
adoyai.....nieh kn ctew sal manggis.....bengong da i nieh...hehehe
btw, lam bnyk2 buah yg dew, i akn cr manggis gax.....
lau family i mkn durian, i akn mnx abah tok cr manggis tok i....
he knows i dont like durian....he will find manggis for me....
i think thts all i wnt to story about....hehe

P/S : i luf manggis......i ley lyn maggis sowg2 lau yg len lyn durian...i xkn pandng durian uh.....hehehe...YUMMY YUMMY


Older Post | Newer Post
Landlord

Hey darl ! Welcome to my Palace.Do follow and Comments yeah.For copycat Go to Hell.You can be my Followers and Stalk my world .


Cinta Saya
Daisypath Anniversary tickers

Navigation(S)

About
Links
Entries

Credit

Template by : Tintan
Background by : Nurhafizah
Basecode by : Jaja
Picture by : We❤It